Hizmetlerimiz

Home / Hizmetlerimiz

Kliniğimizde Sağlanılan Hizmetler

İnsan Sağlığına Duyulan Saygının Noktasıdır, Dental Klinik!

Kliniğimizde gerçekleştirilen ve diş üzerine uygulanan her türlü tedaviden memnun kalacağınıza şüpheniz olmasın.

”Dental Klinik” Kurumsal Hastanecilik anlayışıyla son derece hijyenik çalışmanın ve sonuca en kısa sürede ulaşarak insan sağlığına saygı duyuyor.

Bir kıkırdak kemiğinin dahi önemli olduğu vücudumuzda, özellikle diş sağlığının önemi çok başkadır. Hastaya yapılacak olan tedavinin doğru teşhis edilip ve bunun üzerinde uygulanacak tedavi sürecinde en temkinli adımlarla sonucu en kısa sürede sağlamanın önemi büyüktür.

Her insanın diş yapısı aynı olmamakla beraber her uzmanın da söylediği gibi sağlıklı dişlerimizin olmasını istiyorsak en başta dikkat etmemiz gerekenler şu şekildedir:
  • Öncelikle dişimizi günde iki kez doğru şekilde fırçaladığımıza emin olmalıyız
  • En küçük bir diş ağrısında dahi dişlerimizi muayene ettirmeliyiz
  • Dişlerimize ve diş etlerimize zorluk çıkaracak gıdaları tüketmemeliyiz
  • Dişimize uygun olmayan sertlikteki fırçalardan kaçınmalıyız
  • Dişlerimizi kendi görevleri dışında fındık, ceviz vs kırmak için kullanmamalıyız
  • Dişlerimizi tedavi ettirmekten kaçınmamalıyız

Bize Ulaşın !

”Dental Klinik” olarak Polatlı’da hastalarımızın tedavilerini en erken ve en etkili şekilde tamamlıyoruz.

Öncelikle dişinizin hasar ve durumuna göre rahatsızlığı tespit edildikten sonra, yapılacak tedavinin türüne göre tedavi seansları değişiklik gösterir.

• Diş eti hastalıkları
  • Diş minesinde meydana gelen aşınmalar
  • Diş çürükleri veya diş abseleri
  • Yirmilik dişlerin konumu ve gelişimi
  • Sinizüt gibi ağız dışı ama ağzı etkileyen rahatsızlıklar  gibi etkenler dişin ağrımasına sebep olabilir.